I Feel Like I'm Letting Yoou Down

I feel bad...Det känns som om jag slutat blogga ordentligt...det suger men va fan ska man göra. Det händer andra saker i livet än det här. Till alla er som lever på bloggar: Fuck yourself and get a life and then go fuck your life as you would fuck yourself while fucking blogging....haha. Förlåt för det där men vafan ibland så slinker det ur lite saker. Det finns vissa saker jag vill få sagt...Jag lever för mig själv, jag är väl en ensamvarg antar jag, a lonewolf I guess. I couldn't care less. I got the friends I need, gamla vänner är nice också men ibland går man olika vägar och that's life....sorry....återknytning finns i någon confessions post....livet går vidare.

Couldn't care less about anyone readin this...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0